reklama

Návrat k Rímu, rok po.

Ak by mi niekto pred pár rokmi povedal známe "všetky cesty vedú do Ríma" poviem mu, no a čo! Je tam toho, jedno staroveké mesto, čo bolo stredom sveta...hm, veď to, jedno tak strašne až nechutne slávne mesto...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Minulý týždeň bol presne rok, čo sme navštívili ako skvelá partia toto mesto. Mali sme také malé výročie, a spomienka na túto dovolenku v nás vyvolala znovu krásne obrazy, ktoré sme na nej do seba vpíjali. Zasnene sme si povzdychli, že to bola skvelá, dovolenka...

Poviete si, veď dovolenka, veď ako každá iná..ale pre nás to bol týždeň, na ktorý sa nezabúda...nie som nejaký cestovateľ, navšívila som pár miest v zahraničí, ale táto dovolenka v Ríme ma poznačila natoľko, že čas označujem podľa toho, či niečo bolo pred Rímom, alebo až po Ríme....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Písala som o našej dovolenke aj pár blogov a ešte mám pár zaujímavých chvíľ v zásobe a chcem sa k nim vrátiť...napríklad Anjelský hrad, ktorý sme navšívili, galériu, park, sochy, katakomby, Circus Maximus, zrúcaniny Caracallových kúpeľov či Pantheon.

a všetky tie naše cesty...ten týždeň istotne nestačil na celý Rím a nestihli sme si pozrieť mnoho pamiatok, ktoré by stáli za zhliadnutie, ale stihli sme toho v tom obmedyenom čase až neskutočne veľa...

Preto aj po roku si vravím, spolu s priateľmi, že vidieť Rím bol ten najlepší nápad na dovolenku...je samozrejmé, že sa tam musíme ešte vrátiť a dopozerať nevidené...to si sľubujeme...

Alena Knoblochová

Alena Knoblochová

Bloger 
  • Počet článkov:  89
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dospelá žena s dušou dieťaťa, ktorá nechce nejak dospieť...som paňou svojho času a na jeho zastavenie nepotrebujem ani dym z cigariet... ak zachytím volanie o pomoc, neviem povedať nie. Zbožňujem spln mesiaca a sny..moje, tvoje vaše...všetky.. Zoznam autorových rubrík:  PozberanéTak určitéééSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu