reklama

Kamarát z okna

Nedávno som navštívila jedno malé mestečko, v ktorom mám veľa známych ešte zo strednej školy a náhodou mi do cesty vpadol jeden "kamarat", ktorého poznám od stredoškolských čias...nespoznala som ho, až prešiel , pretože sa trošku zmenil...jeho vlasy postriebrili šediny...napadlo ma, ako zvláštne sme sa spoznali a podvedome som stisla ruku svojmu priateľovi...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Po nástupe na strednú školu sa nám mnohé veci zmenia a občas sa akoby strácame medzi toľkými novými ľuďmi..moju budúcu najlepšiu kamarátku som si všimla hneď, vysoká a zvláštne snedá holka, z ktorej vyžarovalo niečo dôverihodné...jediné dievča, ktoré som poznala, ma s ňou hneď zoznámilo..a to sme netušili, ako veľmi si budeme blízke...dnes napíšem príbeh, ktorý sa stal na konci prvého ročníka, vlastne už cez prvé stredoškolské prázdiny. Keďže sme sa s týmto dievčaťom, nazvem ju Monika, veľmi počas roka zblížili, rozhodla sa jej mama, že ma pozve na spoločnú dovolenku niekam na Záhorie. Bála som sa, že doma bude protest, ale napodiv aj naši súhlasili a tak som sa jeden piatok vybrala s veľkou cestovnou taškou ku kamarátke. Mala som u nej prespať, pretože ráno sme veľmi skoro vyrážali, aby sme tam boli skoro a mohli sa potom už celý deň kúpať a užívať si prázdnin. Veľmi som sa na to tešila a keď sme všetko pochystali a osprchovali sa, šupli sme sa pod periny, že pôjdeme si ešte niečo rozprávať, kým zaspíme. V tom som počula zvláštne šuchotanie pri okne. Zľakla som sa a skočila na Monikinu stranu postele. Zasmiala sa, že to nič, to je len jej sused Pavol, ktorý jej takto na okno dáva znamenie, že je v okne a že sa chce rozprávať. Tieto panelové byty boli veľmi zvláštne stavané a susedné okná z tejto strany vôbec neboli navzájom viditeľné. To však Monike vôbec neprekážalo a otvorila okno, aby sme mohli so susedom pokecať, kým zaspíme.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A tak som sa zoznámila s Pavlom, kamarátom, ktorého som ani nevidela. Pýtal sa nás na náš výlet a ako sme dopadli v škole a čo ešte plánujeme cez prázdniny robiť. Potom nám rozprával aj on o svojich plánoch a o tom, ako sa učí hrať na gitare, čo ma zaujalo. A tak nám tíško hral a rozprával pritom svoje zážitky zo školy a kam by chcel ísť on..bolo toho veľmi veľa, čo sme si v tú noc porozprávali a Manika, ktorej už klipkali oči, si napokon ľahla s tým, že ak chcem, nech sa ešte s Palom rozprávame, ale potichu. A tak sme si v tú noc povedali takmer všetky tajomstvá, ktoré sme v našom krátkom živote mali. Neviem prečo, ale veľmi som jeho hlasu dôverovala, hoci som toho chlapca nevidela. Občas mi zahral na gitare a uisťoval sa, či ešte nespím či som stále s ním pri okne. Prezradil mi, že je tajne zamilovaný do Moniky, ale aby som jej to neprezradila, že sa jej trochu hanbí. Bol od nás o rok mladší. Stále sa ma pýtal, ako vyzerám a či ma už niekedy mohol vidieť. Bolo to zvláštne, rozprávať sa s neznámym chalanom, ktorého som zrejme nikdy predtým nevidela a povedať mu také tajomstvá ako prvá pusa, prvé rande a podobne...bol veľmi rozumný na svoj vek a vždy vedel pohotovo zareagovať. Bola som rada, že tam so mnou v tom okne je...keď sme nevedeli ako ďalej viesť rozhovor, proste začal zase potichúčky hrať na gitare...občas som akoby zadriemala, ale vždy sa ozval, či som stále tam a tak ma zobudil....nad ránom, keď už sa začalo pomaly rozvidnievať, sme sa dohodli, že si pôjdeme aspoň na tú chvíľku ľahnúť a potom, že nás príde pred vchod vyprevadiť, keď budeme odchádzať...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ráno, hoci ospalá ale zvedavá na chalana, s ktorým som mala celú noc rande a ktorého som vôbec nevidela, som čakala, či príde, či ho uvidím...neprišiel...hoci som sa ešte dlho obzerala a pozerala aj hore do okien......asi spí...povedala som si....a tak sme odišli.....

Prezradím Vám, že nikdy som sa s ním už nerozprávala...ani na okne u kamarátky a ani nikdy zoči voči. Je to zvláštne, neskôr mi ho kamarátka ukázala, ktorý to je a stretala som ho, no nikdy viac sme neprehovorili na seba...asi to tak má ostať a tento môj "kamarát" od puberty pozná časť mojich malých tajomstiev tak ako aj ja tých jeho....

Alena Knoblochová

Alena Knoblochová

Bloger 
  • Počet článkov:  89
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dospelá žena s dušou dieťaťa, ktorá nechce nejak dospieť...som paňou svojho času a na jeho zastavenie nepotrebujem ani dym z cigariet... ak zachytím volanie o pomoc, neviem povedať nie. Zbožňujem spln mesiaca a sny..moje, tvoje vaše...všetky.. Zoznam autorových rubrík:  PozberanéTak určitéééSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu