reklama

Moja maličká spomienka na Whitney

Smrť známych osobností vždy zaplní stránky novín a tiež stránky internetu...neviem, či ma smrť Whitney zasiahla nejak hlboko...viac ma vzala nedávna smrť strýka, ale spomenula som si na zabudnuté detstvo...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu
(zdroj: topky.sk)

Dnes som bola u rodičov a náhodou som šla do mojej starej detskej izby. Bude to znieť ako klišé, ale zrazu ma napadlo, že som mala v skrini kedysi nalepený plagát Whitney, kde bola v krásnych žltých šatočkách a malým zlatým gramofónikom v ruke. Šťastný a široký úsmev na tvári mladunkej W.H. ešte tak čistej a nepoznačenej škandálmi, slávou a drogami. Bola vtedy mladá a úprimne sa tešila zo svojho prvého "Grammy". Mala som asi desať - jedenásť a tešila som sa z toho plagátu. Veľmi sa mi páčil jej úsmev, taký...jej a nenapodobiteľný. Rokmi bol síce rovnako široký, ale presakovala do neho bolesť duše, som presvedčená, že ľudia závislí majú choré nielen telo, ale hlavne dušu...aj keď jej hudba šla rokmi mimo mňa, s bolesťou som čítala o jej pádoch. Tak krásna žena a skvelá speváčka...viem, bola jedna z mnohých, viem to...ale...proste to zasiahne, aj keď sa chcem držať nad vecou a nespamovať o nej kade tade.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prečo som vlastne napísala tento blog? Možno práve kvôli môjmu melancholickému návratu do detstva, do izby, kde na vnútornej strane skrine, je vyblednutý a trochu už natrhnutý plagát divy, ktorá opustila tento svet...zatvorím skriňu a vrátim sa do reality....ľudia musia odchádzať, aby miesto nich tu mohli žiť iní...a snažiť sa žiť lepšie, ako tí pred nimi...

R.I.P. madam W.H.

Alena Knoblochová

Alena Knoblochová

Bloger 
  • Počet článkov:  89
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dospelá žena s dušou dieťaťa, ktorá nechce nejak dospieť...som paňou svojho času a na jeho zastavenie nepotrebujem ani dym z cigariet... ak zachytím volanie o pomoc, neviem povedať nie. Zbožňujem spln mesiaca a sny..moje, tvoje vaše...všetky.. Zoznam autorových rubrík:  PozberanéTak určitéééSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu