reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Alena Knoblochová

Alena Knoblochová

Bloger 
  • Počet článkov:  89
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dospelá žena s dušou dieťaťa, ktorá nechce nejak dospieť...som paňou svojho času a na jeho zastavenie nepotrebujem ani dym z cigariet... ak zachytím volanie o pomoc, neviem povedať nie. Zbožňujem spln mesiaca a sny..moje, tvoje vaše...všetky.. Zoznam autorových rubrík:  PozberanéTak určitéééSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Šípková Ruženka

Alena Knoblochová

Šípková Ruženka

.poďme si sadnúť a rozprávať sa.O čom len budeme chcieť,ano? Ak to chceš nechať na mňa,tak skúsime niečo z rozprávky. Budem papetická,ak chcem rozprávku o šípkovej Ruženke?Nesmej sa ,proste ma dnes napadla a ja som zrazu mala chuť napísať práve o nej.Alebo to nie je o nej?

  • 14. aug 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 344x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu