reklama

To leto

Leto, to nie je len dovolenka.....aj keď si ju zväčša spájame s ňou...takou pri mori, v horách, či v nejakej aqualandii...alebo na slovenský spôsob - na malte.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu
(zdroj: topky.sk)

Leto nie je mojím úplne, že naj naj ročným obdobím. Aj ja sa naň najskôr veľmi teším, keď je ešte hnusný mrazivý február a taktiež nadávam, ked je horúci júl a teplomer ukazuje milion stupňov v tieni. Tečie nám po chrbtoch a v noci sa nedá spať. Komáre lietajú ako divé a my sme všetci červení a spálení, aj keď máme na sebe faktor 200. Potíme sa a hoci vypijeme hektolitre vody, stále sme smädní.

Aj toto je leto.

Unavení z práce letíme ešte do záhrad a oberáme marhule. Rýchlo o preteky zavárame, bo osy si začínajú robiť nároky. Nedajú pokoj! A potom šups! Do uhoriek! Poskakujeme v žabkách medzi ponaťahovanými lianami a ostré listy nás bodajú do nôh. Hrabeme sa pomedzi pichajúce listy a zberáme zelené uhorky až sme z toho celí zelení. Sakra, a slnko neúprosne páli ešte aj o pol ôsmej! A polievameee....donekonečna a každý deň.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak čo mám rada na takom lete?

Ten okamih, keď si unavená po celom dni sadnem na dno vaničky a posediačky sa sprchujem ....pozerám, ako odteká zelená voda a ja už nepripomínam divožienku so zelenými nohami a červenou tvárou...vonku je teplo a okno môže byť dokorán....čľapkám sa vo vode a cítim sa dobre uvolnene...niečo som dnes za sebou nechala urobené a hoci zajtrajšok ma zase záhradka neobíde, dnes som príjemne unavená a zase slepo verím, že po odpracovanom dni zaspím...aj pre také okamihy mám celkom rada to leto...

Alena Knoblochová

Alena Knoblochová

Bloger 
  • Počet článkov:  89
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dospelá žena s dušou dieťaťa, ktorá nechce nejak dospieť...som paňou svojho času a na jeho zastavenie nepotrebujem ani dym z cigariet... ak zachytím volanie o pomoc, neviem povedať nie. Zbožňujem spln mesiaca a sny..moje, tvoje vaše...všetky.. Zoznam autorových rubrík:  PozberanéTak určitéééSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu